←_←

Something is meant to be...
Greek Tragedy - The Wombats

存档灵魂:

Greek tragedy
希腊悲剧


【歌词】


We're smashing mics in karaoke bars K
我们的声音快要震碎麦克风
You're running late
你迟到了
with half your make-up on
脸上还留有些许化妆品
This method acting might pay our bills
这举动或许会让我们想买单走人
But soon enough there'll be
但很快你的行为
a different role to fill
填补了某些空白

I love this feeling
我喜欢这感觉
But I hate this part
但我讨厌中间环节
I wanted this to work so much
多希望这办法能奏效
I drew up our plans on a chart
所有我将追你的计划制成表格
Cars are flipping
你的车极速飞驰
I'm in hot pursuit
我在后紧追不舍
My character's strong
我性格坚强
but my head is loose
但我的心很脆弱

She hits like ecstasy
她令人神往
Comes up and bangs
她的出现
the sense out of me
让我心醉神迷

The tarot cards say it's not so bad
塔罗牌预示这一切不是那么糟
And the blades rotate
螺旋桨不停转动
there's just no landing pad
只是没有停机坪罢了
And better have said it
找不到更好的词汇形容
but darling you're the best
但亲爱的 你就是最美
I'm just tired of falling up
只是我疲于跌落潘洛斯阶梯
the Penrose steps
厌了梦碎的感觉

I hate this feeling
我讨厌这感觉
But I love this part
但我享受中间环节
She really wants to make it work
她很希望我们之间有可能
And I clearly want to let it start
显而易见 我希望我们能开始发展
We'll build a water slide
当我回家时
As soon as I get home
我们共同搭建这沟通彼此的滑道

Oh and she hits like ecstasy
哦 她令人神往
Comes up and bangs
她的出现
the sense out of me
让我心醉神迷
It's wrong but surely worse to leave
这并不是最好的情形但最糟的已经过去
She hits like ecstasy
她令人神往
So free up the cheaper seats
就从那座位上起身
Here comes a Greek tragedy
好好听听这首希腊悲剧


评论

热度(7)